.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیمانکاران غیرقانونی شهرداری بابل اخراج می‌شوند

شهردار بابل گفت: پیمانکارانی که به‌صورت غیرقانونی جذب شهرداری بابل شدند و توانایی چندانی در انجام کار ندارند، اخراج می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس اردشیر بیژنی از زمانی که سکان شهرداری بابل را عهده‌دار شد مبارزه با فساد اداری و برخورد با تبعیض‌های فامیلی را در دستور کار خود قرار داد که در این زمینه بعد از اخراج 23 نفر از کارگرانی که به‌صورت غیرقانونی جذب شهرداری بابل شدند، این‌بار درصدد است تا پیمانکاران ناکارآمد که به‌صورت غیرقانونی جذب شدند را اخراج کند.

وی که بعد از ظرف یک ماه اکنون به یک چهره مردمی تبدیل شده است، اعتقاد دارد حتی جذب یک نیروی شرکتی باید از طریق فراخوان عمومی انجام شود و همه متقاضیان به‌طور مساوی در این فراخوان شرکت کنند.

شهردار بابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابل با بیان اهداف و برنامه‌های شهرداری بابل در سال 95، تصریح کرد: اهل باج‌خواهی و باج‌دهی نیستم و به کسی هم باج نمی‌دهم.

اردشیر بیژنی همراهی و همدلی مردم بابل را بزرگ‌ترین پشتوانه مادی و معنوی خود برشمرد و خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت NGO، نهادها و شوراهای محله به‌عنوان بازوان توانمند شهرداری بابل، درصدد هستیم نقاط ضعف موجود در سطح شهر بابل را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

بیژنی با بیان اینکه سرعت، دقت و صحت سه محور اصلی فعالیت وی در سکان شهرداری است، ادامه داد: فراهم‌سازی بستر مناسب جهت سرمایه‎گذاری گردشگری و اقتصادی، افزایش خدمات عمومی به شهروندان، تدوین طرح جامع پسماند و رسیدگی به وضعیت شیرابه و محل دفن زباله، طرح تفکیک و جمع‌آوری زباله از مبدأ، بهسازی و بازسازی معابر و خیابان‌ها را از جمله اقدامات خود در شهرداری بابل برشمرد.

وی از جمع‌آوری تابلوهای مزاحم و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز که در معابر و خیابان‌های بابل نصب شدند، خبر داد و افزود: 100 درصد تابلوها، بنر و پارچه‌هایی که در معابر و خیابان‌های بابل نصب شدند غیرمجاز بوده که در شأن مردم بابل نیست.

شهردار بابل از ساماندهی ورودی‌های شهر بابل خبر داد و گفت: دو ورودی آمل و قائم‌شهر زیبنده شهر بابل نیست.

بیژنی یادآور شد: ورودی شهر با مشاغل مزاحم زیادی مواجه است که باید ساماندهی و به داخل گاراژ منتقل شود.

شهردار بابل از جذب غیرقانونی پیمانکاران ناتوان و غیرمتخصص در شهرداری بابل انتقاد کرد و افزود: در گذشته بر اساس روابط با واسطه و معرفی آشنایان از وجود برخی پیمانکاران غیرمتخصص و ناکارآمد در شهرداری بابل استفاده شده است و بعضی توانایی انجام کار ندارند که برابر قانون وضعیت آنها بررسی و اخراج می‌شوند.

بیژنی در پایان گفت: از پیمانکارانی که متعهدانه به قرارداد خود پایبند بوده و برای توسعه عمران شهر بابل تلاش می‌کنند، تجلیل می‌شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.